Kto mi sprawdzi procki AMD? (Zielona Góra)

Witam Mam dwa procki Athlon, 1700 i 2200 i nie mam jak sprawdzić. Może się znajdzie jakaś dobra dusza z Zielonej która ma jakąś K7S5A czy inny staroć i zaryzykuje? Jesli jest, proszę o telefon :) 3265403

Reply to
Jacek Maciejewski

Witam! Skad masz te procki?Allegro? Pytam sie, poniewaz mam plyte pod amd, ale wolalbym wiedziec czy nie sa uwalone na amen:) Szkoda plyty:) Zielona pozdrawia WCHPikus

Reply to
wchpikus

Dnia Wed, 24 Oct 2007 07:29:26 +0200, wchpikus napisał(a):

Tak, procki są z Allegro :) Ale na jakieś 90% sa sprawne. Mam płytę, którą tez kupiłem na Allegro, deklarowaną jednoznacznie jako sprawną. Niestety, procki po wetknieciu w płytę wyduszają z niej tylko niekończące się beep-beep... :) Stąd wniosek ze płyta lezy a procki sa OK. No, ale trzeba rzecz do końca sprawdzić a drugiej płyty nie mam. Jaka ta twoja płyta jest? Na ile ją cenisz? Wypadałoby wziąść za ną 100% odpowiedzialności.

Reply to
Jacek Maciejewski

Witam! Jaka masz plyte? Ile jest "bip-niec"? nie ma procesorow na 90 procent dzialajacych:) Albo dziala albo nie...nie spotkalem sie z takimi, co by dzialaly na pol:) Moja to jakis gigabyte, nie pamietam modelu. Pozdrawiam

Reply to
wchpikus

Dnia Wed, 24 Oct 2007 13:51:41 +0200, wchpikus napisał(a):

MS-7027

Mówiłem, bipa w nieskonczoność. Doliczyłem 15 :)

Oj, bywają. Ale tu mowa nie o procencie sprawnosci tylko o prawdopodobieństwie.

Piłeczka po twojej stronie. Jak mam wziąść odpowiedzialność za płytę muszę wiedzieć ile wyceniasz. Dobrze też by było jakbyś mi na miejscu udowodnił że płyta jest sprawna. Nie żebym ci nie wierzył, ale tak dla pełnej jasności :) jak masz płytę co do której nie całkiem jesteś pewien, to też up[raszcza sprawę. Potraktujemy to jako test wzajemny - ty sprawdzasz płytę, ja procki a straty? Hmmm... dzielimy na pół :)

Reply to
Jacek Maciejewski

Mlode pokolonie zapomnialo widac czasy 486SX :-)

Użytkownik J.F. napisał:

hehe. Procki te dzieliły się na:

486DobryX i 486Spi..nyX :-) :-) :-)
Reply to
Grzegorz Kurczyk

Jeszcze był 487SX, który tak naprawdę był pełnosprawnym 486DX z poprzestawianymi nogami. A, że był tańszy od 486DX, to pojawiły się płyty potrafiące go obsłużyć bez obecności 486SX - taka ciekawostka.

Jesli Beepczy tzn ze procki sa OK cos nie tak jest albo z pamieciami albo z grafika , bez procekow zadna plyta nie wyda dziwieku.

Reply to
MT

tak bylo przez jakis czas - potem Intel zmienil maski i robil SX juz bez fizycznego koprocesora.

Reply to
PAndy

Powiedz to Asusowi u mojej dziewczyny, ktory radosnie oznajmil pewnego dnia ,,CPU Failure'' i - zaiste - uwalone bylo CPU... Oznajmil to w dodatku glosem... wprawdzie angielski z bardzo silnym tajwanskim akcentem, ale angielski...

Reply to
Marek Lewandowski

Ale tak calkowicie bylo uwalone ? Cuda.

Co prawda nie dziwia mnie juz tak mocno od kiedy zobaczylem jak lekarstwem na problemy plyty 286 z klawiatura okazalo sie .. zabranie procka peryferiow z podstawki. Ki czort ? Kto wstawil nadmiarowa kostke ?

Na tyle uwalone, ze zadna plyta nie wstawala. Bo podejrzewalem na start plyte.

:D

Reply to
Marek Lewandowski

Witam! Niestety juz nie mam tej plyty, zostala sprzedana razem z prockiem, wiec bardzo mi przykro:( Moze znajdzie sie ktos kto ma jakas jeszcze, ew, zakup jakas tania na allegro. Pozdrawiam

Reply to
wchpikus