Kto ma 13,3 Hz we Wrocławiu?

Witam. Kto ma pożyczyć na chwilę 13,3 Hz? Potrzebuję do wyregulowania obrotomierza. 100 Hz to jeszcze sobie z karty dźwiękowej wyciągnę. TIA i pozdrawiam.

Reply to
seba

13.3 też wyciągniesz.

Swego czasu stosowałem 5Hz do rozruszania nowych głośników basowych.

TP.

Reply to
Tomasz Piasecki

Aż tak nieliniowy, że musisz dwupunktowo kalibrować?

Pożyczyłkbym, ale ciągnięcie 100 km kabla to trochę za daleko. Poza tym - kto twierdzi, że z karty nie wyciśniesz 13.3 Hz?

RoMan Mandziejewicz napisał(a):

Kurde myślałem, że ledwo te 20Hz bym wyciągnął. Ale skoro mówicie, że

13,3 też pójdzie to będę próbował. Dzięki.
Reply to
seba

Jeszcze mozna z portu rownoleglego, albo z RS-232 :-)

J.,