konwerter BMP do HEX

Witam! Potrzebuję na LCD 128x160 wyświetlić kilka obrazków oraz literki (całe szczęście nie pl ;). O ile literki (5x7)pracowicie "rysuję" w tablicy hex, to z grafikami B/W mam/będę miał problem. Googlałem dość długo ale nie znalazłem odpowiedniego softu do zrobienia tego automagicznie. Czy ktoś z Was zetknął się z programem, który z bitmapy wygeneruje tablicę hex, którą będę mógł podzielić na odpowiednie kawałki i wyświetlić na LCD? Pozdrawiam,

Reply to
Aeddin
Greg(G.Kasprowicz

On Tuesday, 5 of December 2006 16:55, Greg(G.Kasprowicz) wrote at pl.misc.elektronika:

Jasne że się upominam, chętnie zobaczę jak Ty to zrobiłeś. Poproszę na priv. Dzięki.

Reply to
Aeddin

Aeddin napisał(a):

[ciap]

owszem zetknąłem się. Jak tego potrzebowałem to machnąłem sobie w Delphi programik, w którym rysujesz bitmapę 320x240 jak w Paincie a potem to jest konwertowane do tablicy hex, którą wklejałem do asemblera pod Atmegi, bodaj 161. Jak nic innego nie znajdziesz to się upomnij na priv, mogę Ci to przesłać. W Delphi to jest banalne, gdzieś na 5 minut włączając w to uruchomienie samego Delphi :-)

Andrzej Kamieniecki

Reply to
Andrzej Kamieniecki

Aeddin snipped-for-privacy@gmail.com napisał(a):

Grzegorz

GIMP generuje kod albo includa w C

Reply to
PAndy

Dnia 06-12-2006 o 09:18:25 Andrzej Kamieniecki < snipped-for-privacy@tespol.com.pl> napisał(a): [...]

Ba... u mnie zajmie więcej niż 5 minut - nie mam zainstalowanego Delphi ;);) Dostałem linka do ciekawego softu, ale mimo to poproszę także o ten Twój. Dzięki

Reply to
Aeddin

Aeddin napisał(a): [ciap]

Delphi ma wersje darmowe, chyba nawet było w jednym ostatnich numerów PCKomputer czy jakoś tak. Moim zdaniem warto to mieć bo obsługa jest prosta a czasem zrobienie czegoś potrzebnego zajmuje mniej czasu jak szukanie w googlach. Podeślę wieczorem z domu.

Andrzej Kamieniecki

Reply to
Andrzej Kamieniecki