Kompatybilność nagrywarek DVD

Witam

Rzecz może z pogranicza elektroniki.

Wpadła mi w ręce uszkodzona nagrywarka sony HX-710, którą udało mi się postawić na nogi i teraz się trochę tym sprzętem bawię. (w sumie to nie jestem fanem TV więc nie mam dużego doświadczenia z takim sprzętem)

Co mnie zaskoczyło:

- Jak nagram płytę DVD (z czymś z TV) to później mogę oglądać ją tylko na tej nagrywarce. W komputerze wogóle nie widać plików video.

Mało tego, dziś przyniosłem płytę nagraną na innej nagrywarce i... nie mogę odtworzyć jej w domu na żadnym sprzęcie (komp, dvd...)

Czy to normalne? Czyżby jakieś ograniczenia dotyczące nagrywania programów??

Reply to
Shreek

sfinalizuj plyte - zamknij ja - wtedy powinno byc ok

i raczej NTG

Reply to
PAndy

Dnia Tue, 24 Oct 2006 18:40:31 +0200, osobnik Shreek naskrobał co następuje:

a w jakim formacie nagrywasz? DVD video?

Reply to
Danny

PAndy napisał(a):

OK, dzięki - pomogło.