kodaczki

Nie chcę mi się grzebać w aparacie a chcę sprawdzić czy w środku siedzi jakiś ARM czy tego typu sprzęt... w końcu można go updatować (flashować) przez USB. TYlko jak to kurcze sprawdzić ;(

Reply to
jacek

A co serducho mu nawala? ;)

Mój jest z serii DX 6490, ale ten twój to też 4mega pikselówka więc może procesor podobny mają (może nawet elektronikę)??? A jaki ma twój procesor? Bawiłeś się w przeprogramowywanie?

Reply to
Jesus

[...]

sorki, nie widziałem odpowiedzi więc walę na priv