klawiatury gumowe PC

Witam mam pytanie do używających takich klawiatur jest tego dość duży wybór, czy w związku z dużym rozrzutem cenowym (5 -

40 zł) te klawiatury faktycznie różnią się od siebie jakością czy to tylko różnica w prowizji, wyglądają dość podobnie. Mam potrzebę kupienia większej ilości i z jednej strony nie chcę niepotrzebnie przepłacić, ale jeżeli te po 5 zł są wyjątkowo tandetnie zrobione i po miesiącu przestaną dobrze kontaktować to wolę zapłacić 100 zł za sztukę i mieć święty spokój Pozdrawiam
Reply to
gary