klawiatura foliowa gdzie zrobic ?

Kto i gdzie w Polsce wykona mi tanio plyte czolowa z 5 przyciskami z mojego projektu np w Corelu ?. Wymiary plyty 5,5cm x 7,5 cm. Interesuje mnie 1-3 sztuk. Pytanie gdzie wogole sie podejma takiego czegos przy tak malej ilosci i nie zedra ze mnie majatku (zalezy mi bardzo na niskiej cenie, nie musze miec faktury :) ?

Tue, 21 Feb 2006 13:15:07 +0100 jednostka biologiczna o nazwie "Robgold" <robgold- N O S P A M - @interia.pl> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Obawiam się że przy 1-3 szt. to nie wyjdzie tanio za jedną. Raczej poszukaj alternatywnych rozwiązań (np. microswitche). Jakby co to kalwiatury foliowe robi np. Qwerty:

BLE_Maciek

Dnia 21-02-2006 o 13:15:07 Robgold <robgold- N O S P A M - snipped-for-privacy@interia.pl napisał:

Znajomy zamawiał niedawno w

poproś o wycenę, porównaj. Projekt właśnie w Corelu;).

Reply to
Ostry

A pomyslales co tam trzeba przygotowac i za ile chcialbys to zrobic ?

To zagadaj inaczej - co maja gotowego na zbyciu w ilosci detalicznej.