Kilka pytań na temat PLL.

1) Czy przebieg wzorca musi mieć wypełnienie 50%? 2) Czy dobrze rozumiem że przy częstotliwości wzorcowej równej 20MHz i stabilności 100ppm, i założeniu że na wyjściu ma być 200MHz to w rzeczywistości 200MHz będzie +-20kHz ?

Ps. Chce wykorzystać układ LMX2306.

Reply to
Maksymilian Dutka

Użytkownik "Maksymilian Dutka" snipped-for-privacy@usunpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ctgbu2$60t$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl

To zależy od realizacji komparatora fazy. Zajrzyj np. do noty aplikacyjnej

4046 - tam znajdziesz przykład.
Reply to
Marek Dzwonnik

Marek Dzwonnik napisał(a):

Rzeczywiście tam jest to troszkę opisane, niestety ja chce użyć:

, a tam nic o tym nie znalazłem.

Reply to
Maksymilian Dutka

Użytkownik "Maksymilian Dutka" snipped-for-privacy@usunpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ctghdc$lu3$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl

-> str.13: "1.5 PHASE COMPARATOR AND INTERNAL CHARGE PUMP CHARACTERISTICS"

Z obrazka wynika, że komparator fazy reaguje na dodatnie _zbocza_ . Stąd wniosek, że jego wypełnienie przebiegu podawanego na komaprator nie jest krytyczne. Poza tym wczesniej w torze znajdują się jeszcze programowalne dzielniki również wpływające na wypełnienie.

Reply to
Marek Dzwonnik

Marek Dzwonnik napisał(a):

Dziękuje.

Ja chyba ślepy jestem, szukałem w tekscie a nie zwróciłem uwagi na strzałki na zboczach :)

Właśnie coś mi przyszło do głowy: stanie się coś złego jeżeli "Loop Filter" będzie bardzo powolny? (oczywiście poza wolna reakcją całego układu)

Reply to
Maksymilian Dutka