bootstrap, efekt millera

bardzo prosze o przyblizenie mi wymienionych w temacie zagadnien - na wypadek gdyby spytali mnie na egzaminie. za wszelka pomoc dziekuje

marek

Reply to
marek
Marek Dzwonnik

Prosze nie odpowiadajcie w ten sposob:

z nastepujacych powodów: Nie mam odpowiedniej ksiazki, w bibliotece poszukiwania pozeraja ogrom czasu, a na googlach szukalem (bynajmniej nie strajkuja i nie splajtowaly). Znalazlem oczywiscie te linki, ktore podane zostaly w drugim poscie, ale o wymienionych zjawiskach dowiedzialem sie niewiele.

dlatego wlasnie zwrocilem sie do Was. jesli nie masz nic madrego do napisania, to przyznaj sie lepiej, a nie odsylaj mnie tam gdzie juz bylem nie raz.

Reply to
mirificus

No tak. Kiedy ja studiowałem, byłem bardzo biedny, bo _traciłem_ czas w bibliotekach (przecież nie kupię wszystkich książek świata), zamiast spożytkować go uczciwie w knajpie albo na innych przyjemnościach.

No, to odsyłacz ostateczny: plonk za lenistwo i pyskowanie.

Reply to
Marcin Stanisz