Karta i/o - ~48 linii TTL

Poszukuje karty i/o z minimum 48 liniami TTL. Czyli w zasadzie ma to byc cos w rodzaju 2x8255. Widzialem kilka gotowych rozwiazan, jednak ceny sa wysokie (np Advantech 1751 lub uklad pod USB oferowany przed Conrada). Moze ktos wie gdzie mozna dostac cos podobnego (sprzet moze byc uzywany oczywiscie), ewentualnie zamowic wykonanie ( w najgorszym wypadku wystarczy uklad 2x8255 lub 1x82c255, ale idealem bylby brak ograniczen wynikajacych z "natury" 8255, tzn podzial na 8 bitowe porty konfigurowane jako wej lub wyj). Sam w obecnej chwili nie mam mozliwosci zmontowania ukladu, a musze docelowo monitorowac kilkanascie linii o poziomie TTL sterowanych rowniez kilkunastoma (sygnaly wolnozmienne , clockowane "recznie, zboczem jednej z linii) - wszystko pod kontrola PC z Win i pci/usb (ISA odpada niestety).

Reply to
tsl

Witam !!!

Jeśli chcesz to mogę zaprojektować i wykonać tobie układ monitoringu 48 linii cyforwych. Byłby to sterownik mikroprocesorowy o 48 we/wy. z komunikacją z PC poprzez RS232 lub RS485. W komputerze byłby napisany program w C++ do wizualizacji we/wy. Była by możliwość podania 1 lub 0 na kanał z PC oraz monitoringu kanału.

Mój email: snipped-for-privacy@pro.onet.pl

Pozdrawiam Bulbin

Reply to
Bulbin