Jaki to śrubokręt/klucz?

Nie płaski i nie krzyżowy. Nacięcia w kształcie trójkątów równobocznych, wewnątrz łba (więc bardziej przypomina otwór na klucz imbusowy, tylko trójkąt, nie sześciokąt). Chodzi o nazwę tego cudeńka, żebym wiedział, czego szukać. BTW jakby ktoś wiedział, gdzie to w Sz-nie do kupienia, to byłbym wdzięczny za info. TIA

Reply to
Paweł 'Róża' Różański

Torx??

Reply to
Danny

Użytkownik "Paweł 'Róża' Różański" snipped-for-privacy@friko2.onet.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@roses.of.many.colours...

Idź do sklepu elektronicznego, hipermarketu, sklepu narzędziowego i pooglądaj. Pytaj o śrubokręty TORX, Torsion. Obejrzyj czy to taki kształt:

SP9LWH

Ale torx ma sześciorożną gwiazdkę, on pyta o trójkąt. Mam do takiego wynalazku bity do wkrętarki, ale jak się toto nazywa - nie mam pojęcia.

Jarek P.

"SP9LWH" snipped-for-privacy@autorom.pl wrote in news:cas5ss$k7v$ snipped-for-privacy@news.onet.pl:

Kształt inny (równoboczny trójkąt, pusty w środku, znaczy nie sam obrys, tylko z wypełnieniem). Ostatecznie poradziłem sobie przy pomocy gwoździa i pilnika - sprawa była dość jednorazowa...

Reply to
Paweł 'Róża' Różański