jaki to element???

Witam. Jestem poczatkujacym w elektronice i mam problem gdyz stopil mi sie element w wiezy philipsa fw-c280, i nie jestem w stanie odczytac oznaczenia. Element ten ma 12 nozek i byl podlaczony pod radiator. Jakby ktos orientowal sie co to za element, albo posiadal schemat tej wiezy i jeszcze powiedzial mi co bylo przyczynl stopienia sie elementu bede bardzo wdzieczny. Pozdrawiam.

Reply to
Marcin

Trzeba najpierw znaleźć przyczynę, bo wymiana może się skończyć, następnym stopionym scalakiem.

A nie orietujesz sie co moze byc przyczyna???

Reply to
Marcin