jaki telewizor

rok 2009 - 40" - full HD - 2200zł rok 2015 - 50" - 4K - 3300zł

Dobrze że kupowałem kierując się ładnościa a nie wnętrznością bo "smart" był zlokalizowany w laptopie.

Możnaby ew wyrzucić z balkonu ale jak złapie siły nośnej i walnie w Lexusa córki sąsiada.

ech życie brylantowe :/

Reply to
PiteR

W dniu 2015-01-24 o 08:28, PiteR pisze:

odpowiadając na pytanie z tematu - najlepiej żaden.

@
Reply to
Artur Miller

W dniu 2015-01-24 o 08:28, PiteR pisze:

i po co ? żeby płacić za oglądanie tych durnych reklam?

powinno być odwrotnie: powinni dać ci telewizor i abonament za darmo za to że oglądasz te ich reklamy i tą propagandę która służy praniu mózgu i sterowaniu ciemnymi masami

ps. na film ide do kina

Reply to
fifak

fifak pisze tak:

oj tam fifak zrozum, do kompa, jako monitor

nie oglądam już polskiej telewizji z 8 lat (chyba że jakiejś babci zakładałem tuner dvb to się nie liczy i arte z satelity)

Reply to
PiteR

On 2015-01-25 09:23, fifak wrote: [...]

No wiesz, niektórzy mają TV aby oglądać filmy z DVD czy BluRay. Lub aby dzieciarnia mogła pograć na konsoli.

Ja to czekam na moment gdy kanały w satkach czy kablówkach będzie można wykupywać pojedynczo a nie w sprzedaży wiązanej z jakimiś gównami.

ATSD zadziwia mnie TV Mango. Gówno okrutne, a jednak istnieje od wieeelu lat. Czyli ludzie jednak to oglądają...

No i oczywiście spóźniasz się jakieś 20 minut aby ominąć blok reklamowy na początku seansu. :-) Swoją drogą to ciekawe kiedy zaczną przerywać filmy w kinach. :-)

Reply to
JDX

On 2015-01-25 10:05, PiteR wrote: [...]

IMO polska telewizja publiczna to klasa premium w porównaniu do TV komercyjnych. :-) Ot, chociażby takiego Discovery zawalonego reklamami i badziewną treścią o jakichś młotkach licytujących schowki w przechowalniach czy ganiających nago po jakiejś wyspie.

Zresztą radio publiczne to IMO też klasa premium w porównaniu do komercyjnych gówien. Nie rozumiem jak można słuchać RMF-u czy Zetki dłużej niż 2 minuty dziennie. :-)

Reply to
JDX

W dniu 2015-01-25 o 10:09, JDX pisze:

jak bilety będą po 2 zł albo mniej...

@
Reply to
Artur Miller

W dniu 2015-01-25 o 10:19, JDX pisze:

kiedyś było Radio PIN, ale od czasu jak Solorz położył łapę i przerobił je na swoj sposób, to już ciężej się tego slucha. Dobrze, ze niektóre audycje zostały i czasem jakiś Pink Floyd poleci bo byłoby to RMF-bis...

@
Reply to
Artur Miller

W dniu 2015-01-25 o 10:19, JDX pisze:

są też fajne programy - jak o tym gościu co bierze kamerę i idzie sam przez dżunglę czy inny teren, czy historia W porównaniu do polskich telewizji gdzie leci tylko Mjak miłość, zdrady, doktorzy, dlaczego ja i kilkanaście innych seriali o tej samej tematyce to takie discovery czy bbc to miód dla oczu :)

eee tam, chyba najgorsza jest eska (najrzadziej przerywają reklamy muzyką)

Reply to
dddddddd

W dniu 2015-01-25 o 19:50, dddddddd pisze:

W dodatku ta muzyka jakaś strasznie wkurzająca. Najgorsze, że w fabrykach wszyscy młotkowi słuchają eski. W dodatku puszczają głośno żeby zagłuszyć wszystkie hałasy generowane młotkami i szlifierkami. Jak muszę zrobić jakiś serwis takiej fabryce to szlag mnie trafia.

Reply to
Mario