ELFA.

Reply to
Marcin E. Hamerla

ROTFL!

RoMan Mandziejewicz napisal(a):

Prawde powiedzialem ja.

Reply to
Marcin E. Hamerla

Kup w Elfie _jeden_ (i tylko jeden - nic poza tym) rezystor np. 1 kom

1/4W. I pochwal się, ile Cie kosztował.

RoMan Mandziejewicz napisal(a):

Dla porownania pewnie napiszesz, ze opornik kupiony na Wolumenie kosztuje te 20 groszy? Mega ROTFL.

Reply to
Marcin E. Hamerla

A jakies inne jeszcze oprocz ELFA?

k.

Reply to
kendy

Mnie by kosztował dodatkowo przejazd 330 km. Ale do najbliższego sklepu mam bliżej i max 10 groszy bym zapłacił.

RoMan Mandziejewicz napisal(a):

Fajnie liczysz. Oczywiscie nie doliczyles czasu dojscia / dojazdu?

Reply to
Marcin E. Hamerla

Masz rację - 2 * 330 km - tam i z powrotem.

Policz koszt przesyłki z Elfy... Starczy na kilkanaście dojazdów do najbliższego sklepu z częściami.

RoMan Mandziejewicz napisal(a):

Jak to szlo? "linux nic nie kosztuje o ile twoj czas jest bezwartosciowy". Nawet pominawszy kwestie czasu, to przejechanie tych

15 wte i 15 we wte to koszt kilkunastu PLN. Jak wszystko dodasz, to sie okaze, ze taniej wyslac przesylek na drugi koniec miasta UPSem czy innym Pocztexem niz samemu zapychac samochodem.
Reply to
Marcin E. Hamerla

No to juz bylo cyniczne :)

Adam

Reply to
ammpp

Wybacz - przejazd 15 w tę i 15 we w tę zajmie mniej czasu niż n-dniowy przestój spowodowany oczekiwaniem na przesyłkę z Elfy.

RoMan Mandziejewicz napisal(a):

Czyli teraz zmieniasz front? Ok, skoro sprawy kosztu nie udalo Ci sie obronic.....

Reply to
Marcin E. Hamerla

Nie zrozumiałeś? Ile kosztuje wielodniowy postój w oczekiwaniu na części?

paniowie...czy poza sorki, ale glupowata dyskusja, macie cos sensownego do powiedzenia? bo ja pytalem o jakies elektroniczne e-sklepy godne polecenia a nie wyklady matematyczne pod tytulem 2*330 km i 10 groszy

k.

Reply to
kendy

RoMan Mandziejewicz napisal(a):

Jesli chodzi o takie klimaty, to ELFA wygrywa z innymi. Na ten przyklad nagminnym jest, ze w TME czesci katalogowych nie maja na magazynie.

Reply to
Marcin E. Hamerla

No ale musimy sprostowac, bo jeszcze naprawde kupisz w Elfie :-)

TME popieram. Ceny ok. ELFA won.

pozdr.

Reply to
Sundayman