jaka lutownica do gniazda microusb w tablecie

W dniu 2015-04-28 o 21:58, __Maciek pisze:

Tylko że czasami odpina się grot przy wyjmowaniu rączki z podstawki. Muszę długą pęsetą wygrzebywać gorący grot z wnętrza podstawki i zakładać na grzałkę. Wkurzające.

Reply to
Mario

Tue, 28 Apr 2015 23:08:28 +0200 Mario snipped-for-privacy@w.pl napisał:

LOL. Czytałeś resztę wątku? Sam kupowałem grzałkę i o czym wspomianłem już i w moim głównym, długim wywodzie dla wątkotwórcy i nawet post wcześniej. Dokupić możesz też samą stację bez kolby, kosz (czyli to w czym kolba siedzi na stacji), pudełko na gąbkę itp.

Reply to
__Maciek

Tue, 28 Apr 2015 23:31:33 +0200 Mario snipped-for-privacy@w.pl napisał:

W życiu mi się to nie przytrafiło. Nawet teraz przed odpowiedzią spróbowałem tak poszarpać lutownicą żeby odtworzyć to co opisujesz - nie da się. Może masz coś nie tak z tą sprężynką - np. ta jej końcówka (pazurek wchodzący w grot) się rozgięła?

Reply to
__Maciek

W dniu 2015-04-29 o 00:07, __Maciek pisze:

OK. Jak szukałem części do ELwika to nie mogłem znaleźć. W każdym razie mogę też napisać LOL bo napisałeś, że nie ma części do Wellera :)

Reply to
Mario

Wed, 29 Apr 2015 00:19:25 +0200 Mario snipped-for-privacy@w.pl napisał:

:-)

Reply to
__Maciek

Tue, 28 Apr 2015 17:28:33 +0200 Jakub Rakus snipped-for-privacy@op.pl napisał:

Ja na swojego nie narzekam. Zupełnie dobrze rozlutowuje.

Reply to
__Maciek

W dniu 2015-04-29 o 16:54, __Maciek pisze:

Mam Elwika. Po tym, jak kupiłem LF3000 Elwik wylądował w szufladzie.

Pozdrawiam, Paweł

Reply to
Paweł Pawłowicz