Jaką kartę do PC (przetwornik) byście polecili?

Witam Potrzebna jest mi karta do PC za pomocą której będę mógł rejestrować z czujników temperaturę, przesunięcie obroty itd. Na elektronice nie za bardzo się znam, więc nie chcę popełnić w wyborze gafy. Może macie jakąś taką kartę sprawdzoną co mogli byście polecić? Pozdrawiam Bartek

Reply to
Bartek

wojtek

--------- GolemSLR - system licząco rejestrujący. Nowy wymiar systemów SCADA