Jak zrobic przetwornice ?

Witam

Prosze o podanie linkow do stron, gdzie mozna poczytac o sposobie wykonania prostej przetwornicy (schematy, skrypty do obliczania elementow). Chodzi mi o roznego rodzaju przetwornice napiecia stalego, ktore podnosily by napiecie 4,5-9V do 12-16V. Nie musza miec wysokiej sprawnosci , wystarczy nawet 60-80%. Nie musza tez byc bardzo stabilne. Chodzi tylko o podniesienia napiecia z akumulatora do napedzania np. silnikow zwyklych i krokowych itp.

Pozdrawiam

Reply to
Keeller

Poszukaj DataSheeta MC34063 i Application note AN920 do tego scalaka. bardzo ladnie i przejrzyscie opisane przetwornice Step-Up.

pozdr sobol

Reply to
sobol

Niestety, najfajniejsza strona służąca do tego celu zmarła po raz kolejny :-(

RoMan Mandziejewicz napisał(a):

A jakaz to? BartMan

Reply to
BartMan

Stale ta sama:

Marek Dzwonnik

O! A jak ją znalazłeś?

Jeszcze wczoraj nie było przekierowania z henry...

Nie zassie skryptów robiących obrazki :-(

Niedokładnie - po stronie serwera masz obsługę tylko obrazków. Obliczenia i dobór rdzeni masz po stronie klienta - 'mirror' jest zrobiony u mnie i ta część działa.

Jeszcze wczoraj było 404...