Jak znieksztalcic dzwiek z glosnikow - pytanie praktyczne

Zaniesie, przyniesie i znow bedzie sluchal.

Jest jedna prosta metoda - kupujemy betonowa plyte chodnikowa, przykladamy do sciany i za pomoca wierkarki udarowej przerabiamy ja na sitko :-)

Użytkownik J.F. napisał:

ROTFL ale chyba bedzie skuteczne ...

Reply to
RS

On Behalf Of RavSaint

I ja bym się tu zgodził. Niestety większość takich "melomanów" rozumie tylko taki język.

pzdr Artur

Reply to
ziel

On Behalf Of semp

O ile, do telefonu można sięgnąć nie wstawiając z krzesła i do tego używa się m-bank lub interligo to nie widzę przeszkód. Inteligentniejsze dresy mają konta bankowe, a wszyscy bez wyjątku mają telefony ;-)

pzdr Artur

Reply to
ziel

Tue, 14 Oct 2003 16:31:29 +0200 jednostka biologiczna o nazwie semp <semp_REMOVE_THIS snipped-for-privacy@semp.prv.pl> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane: