Jak podlaczcy PCD8544 do 89c2051 ?

Jak w temacie jak bezpiecznie ze soba to polaczyc ?

Nie chce uwalic LCD z noki. Obecnie podlaczylem sterownie bezposrednio z portow, Vout przez u47 do masy , zasilanie Vdd z 5V poprzez diode LED zielona ...

programik sterujacy do testow zaciagniety z netu napisany "'By Bober 2003"

Jak najlepiej to podlaczyc aby nie spalic tego LCD ? rezystory ? diody ? co sie sprawdza w praktyce ?

Reply to
Grzegorz R

Daj napięcie zasilania 3,6 V na procesor u mnie przy zegarze 11,05920 Mhz at89c2051 pracuje w sposób stabilny . Pozdrawiam

Reply to
UsUn_To_:-

Przepraszam miałem na myśli napięcie 2,8 V . Przepraszam za pomyłkę . W moim przypadku procesor pracował stabilnie na w/w kwarcu . Miłej zabawy Pozdrawiam

Reply to
UsUn_To_:-