jak namierzyc złodzieja?

Napotkałem projekt o nazwie detektor ciała ludzkiego. Wykorzystywany tam jest oscylator RC (Resistance-Capacitance Oscillator)

Nic wiecej na ten temat nie wiem Agrypa

Reply to
Agrypa Wielki

:-))))))))))))))))))))) Nasze polskie klimaty ;-) Czasem tesknie za tym zza Wielkiej Kaluzy

- tu sie tego nie spotyka, nawet na Belmont i Milwaukee jest lepiej. Ale moze dlatego, ze denaturatu nie ma tylko sie izopropylowego uzywa a wódka w miare tania... ;-)

Reply to
Pszemol

Z zainteresowaniem przeczytałem wszystkie rady. Dzieki. Temat musze jeszcze przemyslec. Interesowałoby mnie jednak najbardziej urzadzonko elektroniczne, miniaturowy nadajnik, wbudowany w np. latarke z akumulatorkiem doładowywanym z sieci. zasieg nadajnika ok. 300m. czas pracy ciagły. czestotliwosc sygnału nie powodujaca zakłócen a wychwytywana tylko przez przenośny odbiornik z mozliwoscia ustalenia kierunku sygnału. jezeli ktos miałby pomysł na cos takiego prosze o dalsza dyskusje.

pozdrawiam

Reply to
adrem

A prokurator ma prawo zaaresztowac dyrektora pod zarzutem spowodowania smierci 10 tys osob :-)

IMHO - w ogole nie ma takich przepisow. Jest wykaz srodkow skazajacych do etanolu, ktore upowazniaja do sprzedazy bez akcyzy. Za tam trucizny i nietrucizny. Ale to jest wykaz ogolnego zastosowania, a nie norma na produkcje "denaturatu" ...

Ten przezroczysty to sie ponoc nazywa Denaturin..

Sprzeczal sie nie bede, ale ludzie na pewno nie umierali masowo :-)

Ja tam nie probowalem, ale imho w perfumach to alkohol powinien byc czysty, a "domieszek" malo :-)

<ciach>

ROTFL

pdz.

Reply to
BARMAN

Jak widac denaturat denaturatowi nierowny :D

Reply to
Willy

Mon, 08 Nov 2004 19:06:43 +0100 jednostka biologiczna o nazwie mlodedrwale snipped-for-privacy@interia.pl wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

A jak te enzymy zareagowalyby na alkohol izopropylowy ? Mam wlasnie na stole smacznie wygladajaca buteleczke ... :-)

Reply to
BLE_Maciek

Mon, 08 Nov 2004 20:49:29 +0100 jednostka biologiczna o nazwie J.F. <jfox snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Ktore z wlasnej woli wypily zawartosc butelek z wyraznym napisem "trucizna" i trupia czaszka ? ;-)

Na pewno skazaja roznymi substancjami. Mam u siebie denaturat od dwoch roznych producentow i jeden paskudnie smierdzi, wrecz do czysczenia nie idzie tego uzywac bo sie niedobrze robi, a drugi ma normalny spirytusowy zapach (ale pic mimo wszystko nie probowalem :-) )

A to roznie, od wytworcy zalezy.

Reply to
BLE_Maciek

Mon, 8 Nov 2004 13:47:20 -0600 jednostka biologiczna o nazwie "Pszemol" snipped-for-privacy@PolBox.com wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Np. wygrzebie w googlach posty z p.m.e ? ;-)

Reply to
BLE_Maciek

72 smaki LOL:) Wersja z benzyną to chyba gotowy koktajt mołotowa albo napalm:)

Pewnie nijak, ale nie polecałbym:

  1. Pierwsza pomoc

Przy kontakcie z oczami: przepłukać dużą ilością wody przez co najmniej 10 minut przy szeroko odchylonej powiece, skontaktować się z okulistą.

Przy kontakcie ze skórą: zmyć dużą ilością wody, natychmiast zdjąć zanieczyszczone ubranie.

Przy spożyciu: podać dużą ilość wody, unikać wymiotów, natychmiast wezwać lekarza. Podać węgiel aktywny (20-40g jako 10% zawiesina). Płukanie żołądka. Środki przeczyszczające: sodu siarczan (1 łyżka stołowa na 1/4 l wody), olej parafinowy (3 ml/kg). Nie podawać mleka.

Przy wdychaniu: zapewnić dostęp świeżego powietrza, jeśli konieczne zastosować sztuczne oddychanie.

To jest z "POCH S.A. Karta Charakterystyki substancji niebezpiecznej"

Reply to
mlodedrwale

Mon, 08 Nov 2004 22:27:20 +0100 jednostka biologiczna o nazwie mlodedrwale snipped-for-privacy@interia.pl wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Hihi a ja wlasnie, zainspirowany Twoim postem wyzej gdzie opisujesz rozklad metanolu, czytam sobie karte dla formaldehydu :-)

Pozostałe dane: przy wdychaniu: może prowadzić do obrzęku dróg oddechowych; przy kontakcie ze skórą: oparzenia, może powodować uczulenia. Niebezpieczeństwo absorpcji przez skórę.; przy spożyciu: oparzenia dróg pokarmowych i oddechowych. Ryzyko perforacji przełyku i gardła. Rakotwórczy kat 3

Faajne :-)

Reply to
BLE_Maciek

To jest to co pisalem - to nie jest sklad denaturatu, tylko dopuszczalne/wymagalne skazalniki. W sensie takim ze co najmniej jeden musi byc obecny.

Mnie najbardziej interesuje poz 68 - ekstrakt chmielowy. Coz to za swinstwo, bo mi sie tam wydaje ze etanol z chmielem to bardzo dobry jest :-)

Formaldehyd to inna bajka. Sieciuje bialka powodujac ich denaturacje.

Reply to
T.M.F.

Jest ich kilka, a zeby bylo bardziej skomplikowanie to czesc alkoholu metabolizuje sie w ukladzie mikrosomalnym watroby.

Dwa zwiazki przy zatruciu metanolem sa niebezpieczne, wspomniany aldehyd mrowkowy, oraz kwas mrowkowy. Ten drugi jest odpowiedzialny za slawna slepote, a co gorsza jako silny kwas wywoluje kwasice metaboliczna, ktora to zwykle jest przyczyna smierci osob zatrutych metanolem.

Reply to
T.M.F.

Sad moze to i uzna, moze nawet ten sam prokurator nie znajdzie znamion przestepstwa, ale chwilowo dyrektor siedzi :-)

Piękne. :) Ciekawe, jacy koneserzy próbują wynikowej mieszaniny, zawierającej np. "Koncentrat aromatu 210339/AR0014 Pollena Aroma" albo taki "Koncentrat lakieru do włosów Luviskol lub Polimer". Albo dla prawdziwych twardzieli "Tabak Aroma Typ MARLBORO". ;-)

Reply to
Adam Dybkowski

Bo metanolu było mało w stosunku do etanolu... Wytłumaczenie naukowe tego fenomenu masz w innej wypowiedzi.

No ale przecież to CAPI! :-)

Reply to
Pszemol