Informacje o przetwornicach impulsowych

Marek Dzwonnik

On Behalf Of Marek Dzwonnik

;-)

Ze też jeszcze w bookmarkach się u Ciebie nie zachowała ;-)

pzdr Artur

PS. Od A-Z wszystko, prócz nauki j. angielskiego :-( Oczywiście tylko dla myślących. ;-)

Osobiście przeczytałem i zrozumiałem. Że bez wykoniania około setki protypów nie uda sie zrobić _prawdziwej_ przetwornicy. ;-) PDF'y można o kant d*** potłuc. Liczy się tylko praktyka.

Reply to
ziel

Dnia 2004-09-07 14:50, Użytkownik Krzys-iek

Akurat artykuły z EdW były IMHO całkiem nieźle napisane ale czuję po ich lekturze pewien niedosyt - zabrakło opisów przetwornic typu flyback, forward i innych bardziej zaawansowanych a także rzeczywistych przykładów projektowania oraz praktycznej realizacji.

Reply to
badworm

schowlaem 3 roczniki do szafy juz :(

ale jakies <98 rok.. tytul przetwornice impulsowe :)

On Behalf Of Konop

Zacznij od ... widzimisię. A później wprowadzaj poprawki i patrz co się dzieje.

pzdr Artur PS Wiem, że to masa czasu ale tak zdobywa się praktykę. :-D

Reply to
ziel