ile zapłacę za import silnika elektrycznego?

Witam serdecznie,

właściwie nie wiem gdzie zadac to pytanie...Chcę kupic silnik elektryczny do mojego pojazdu;)) z USA za ok. 500$ z przesyłką...ile zapłacę dodatkowo? cło, akcyza i czy coś więcej?..A może jak do pojazdu ekologicznego to jakies zwolnienie?...

pozdrawiam

Wiesiek

Reply to
RW

a mozna wiedziec skad ten pomysl? co to za pojazd? a silnik?

Reply to
Kamtzu

inspiracja

a silnik Etek 6HP w porywach 15 HP :)

Reply to
RW

zapłacisz dodatkowo VAT 22% czyli ok 300zł za SAD 90zł i koszt kuriera w Polsce 40zl

Konstruujesz taki samochód czy po prostu zepsuł się silnik ?

Leszek

Reply to
Leszek

Użytkownik "Leszek" <leszek snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:dihdm5$csu$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

Tak robie taki pojazd:) Trójkołowiec , dwa koła z przodu, zawieszenie od malucha, jedno koło z tyłu napedzane łańcuchem...rama spawana z profili..narazie stalowych....kabina jedno osobowa o minimalnej powierzchni czołowej z laminatów...takie plany..częsciowo rozpoczęte roboty:) Liczę, że koszty eksploatacji to 2-4 zł za 100km, czyli po roku mam ok. 2500 zł oszczęności..to juz cena akumulatorów..a w następnym roku cena silnika, w kolejnym reszta pojazdu..i koszty rejestracji jako SAM...a potem juz czysta oszczędnośc:) akumulatory powinny wytrzymac ok 4-5 lat przy naprawde pieszczonej eksploatacji...:)

pozdrawiam

Wiesiek

Reply to
RW

..i koszty rejestracji jako SAM...

nie lepiej mówić, że to rower z silnikiem? :-)

Reply to
MAc

Użytkownik "MAc" <mac snipped-for-privacy@tosiewytnie.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:diigbc$snn$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

I nie móc jeździć po drodze ekspresowej i autostradzie ?

Reply to
William

Panel fotovoltaiczny na dachu zamontuj, aby ładował aku. Albo mały agregacik, bo jak prądu zabraknie to w wiaderku nie przyniesiesz:-)

Pozdrawiam

Jacek

Reply to
Agent0700

clo chyba 0, ale byc moze 10%, vat 22%, akcyzy nie ma.

Liczone jako: (500$+transport)*0.1 (500$+transport)*1.1*0.22

Użytkownik "RW" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:dihfb8$r5m$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Witam tak z czystej ciekawości, liczyłeś ile takie coś łącznie będzie kosztować, jak z rejestracją takiej zabawki?

fajnie by było czymś takim zamiast blachosmrodem :) pozdrawiam szogun

Reply to
szogun

Witam. Sprawdź czy coś ze strony

nie będzie się nadawało. Bliżej jest to koszty przesyłki pewnie mniejsze a i dodatkowych VAT'ow i innych nie musisz płacić bo to unia. Pozdrawiam Remik

Reply to
Remik

Agent0700 napisał(a):

To będzie paluszki AA w kieszeni nosić :))

Reply to
tom

Mam ich cennik z zeszłego roku jeśli cię interesuje. Zresztą przesyłają cennik bez problemu. Pozdrawiam Remik

Reply to
Remik

Użytkownik "Remik" snipped-for-privacy@op.pl napisał w wiadomości news:diisgk$b3j$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Jakiś zapłaci: polski albo niemiecki, chyba że kupi to jako firma do dalszej odsprzedaży, albo osobiście przemyci.

Reply to
SP9LWH

Niedaleko jest to można osobiście przemycić :) Pozdrawiam

Reply to
Remik

I tego bym się ostatecznie trzymał

... a tak naprawdę nie sprzeda, wpuści w koszty i odliczy vat naliczony przy imporcie

A tego to nie rozumiem,

Unijna firma nie sprzeda towaru z przeznaczeniem na eksport (bez vatu) jeśli nia masz europejskiego nipu.

pozdrawiam

perm-motor za drogo...oto odpowiedź z niemiec:

vielen Dank für Ihre Anfrage, wir können Ihnen folgendes Angebot unterbreiten:

1 Stück PMG 132 Motor für Euro 745,00 + Mwst Transportkosten/Zollformalitäten: 70,-- Euro 1 Jahr Garantie evtl. einen gebrauchten für ca. 500,00 Euro

Mit freundlichen Grüßen

Perm Motor GmbH

Z USA ten Etek wychodzi taniej....

pomysł z agregatem tez mi przyszedł do głowy...taki silniczek z kosiarki i alternator...w razie potrzeby..wycieczka po paliwo i godzinka na kawe zamin sie podładuje;))

a to moja inspiracja;)

pozdr

Wiesiek

PS. chyba jednak zamówie polski silnik 3-fazowy na 60V 4-5kW

Reply to
RW

Faktycznie perm-motor wychodzi dosyć drogo. A ten polski to z jakiejś konkretnej firmy? Masz może jakieś namiary? Pozdrawiam Remik

Reply to
Remik

Remik napisał(a):

Bo to PM Synch. Ten Etec to chyba indukcyjny?

np.

Reply to
Jaroslaw Berezowski

Ja tu widzę tylko indukcyjne Żadnych BLDC

Leszek

Reply to
Leszek