ile zapłacę za import silnika elektrycznego?

Nie wiem na jakim etapie jesteś z tym samochodem, ale ja mam opracowaną kompletną elektronikę do napędu silnika BLDC Bedziemy produkować zarówno falowniki jak i silniki BLDC do napedu pojazdów elektrycznych. Nasz prototyp jest napędzany dwoma silnikami 1,5kW. Jak jesteś zainteresowany wymianą informacji w tym zakresie to pisz na priv: biuro małpa omega-e.pl

Leszek

Reply to
Leszek

Użytkownik "Jaroslaw Berezowski" <jaroslaw_ snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:dijs9s$3jf$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Tak zgadza sie..mam na mysli Tamel...3-fazowy na nizsze napięcie..robią na zamówienie. Jednak nie jestem pewien, czy dam sobie rade z falownikiem....chętnie bym komuś zlecił wykonanie falownika, jednak jeżeli to razem wyniesie 2 tys zl...to prościej kupic ten silnik na DC w Stanach...

Wiesiek

Reply to
RW

Ale do silnika DC lub BLDC też potrzebujesz falownik lub chopper

Silnik + falownik wyniesie co najmniej 3tys zł Jeżeli robisz sam to trzeba doliczy parę tys zł na eksperymenty i spalone mosfety :-) (przeszedłem już przez to)

Leszek

Reply to
Leszek

Użytkownik "Leszek" <leszek snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:dik3is$9d$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

Dla silnika na prąd stały regulator jest prosty...nawet można zastosowac taki od hulajnogi...tylko zastosowac mocniejsze tranzystory....ktos już o tym pisał..w zastosowaniu do silnika od sztaplarki i w maluchu...

pozdrawiam

Wiesiek

PS. Jak na razie robie konstrukcję mechaniczną...zawieszenie, rame itp...a w międzyczasie kombinuje myślowo z silnikiem..:) Juz tak sobie wymyśliłem dzisiaj...cztery akumulatory 12V 180Ah 4x44kg i silnik Etek 48V 6HP ważący 21 lbs (przeliczcie na kg...bo nie pamiętam;)). Akumulatory ok.

1400zł, silnik ok. 1500 zł. Zostaje rama, zawieszenie, koła, fotel..i buda;)) w 10tyś mozna sie zmieści spokojnie..może i nawet rejestracja sie uda;) A potem juz 40 zł za 1000km:)))
Reply to
RW

RW napisał(a):

Mozesz przyblizyc jak wygladaja te wyliczenia? Bierzesz w nich pod uwage amortyzacje aku? Czy przy hamowaniu akumulatory beda ladowane?

Reply to
Lukasz Sczygiel

Gdzie takie tanie akumulatory trakcyjne trafiłeś? Tomek

Reply to
Tomek