Identyfikacja scalaka z dziwnym oznaczeniem - całka

Cześć.

Kupiłem spontanicznie płytkę wytarganą z bliżej niesprecyzowanego urzadzenia z 680EC20 i 68882 na pokładzie. Małe i zgrabne, system minimalistyczny, niewiele tam więcej jest poza zegarem, wygląda na to że

68020 to wcale nie najgorszy cpu do embedded.

Jest tam jednak jeszcze jeden spory scalak. Być może to jakiś custom a może jednak coś typowego.

Oznaczenie dziwne bo składa się ze znaku całki i liter "dt".

<całka>dt 7132 SA35P S9810P

Tu i tam mówią że to pamięć ale ja myślę że pamięc to ja mam w 628128 ;) Tutaj sadzac po znaku całki spodziewam się jakiegoś przetwornika A/D. Ma ktoś pomysł jakiej firmy to jest scalak?

Płytka opisana jest jako "FBIR ferrocontrol" a wiec jakas automatyka z okolic fieldbus.

Reply to
Sebastian Biały

Sebastian Biały wrote on 04.07.2018 22:41:

?

Reply to
Zbych

Firma to zdaje się Integrated Device Technology, w skrócie IDT, no i ktoś całkę wykombinował zamiast I, żeby ładniej wyglądało :)

Ja mam akurat dwie sztuki IDT7188, SRAM 16kx4. Dawno kupiłem, już nawet nie pamiętam do czego...

Wychodzi że to IDT7132, czyli jednak pamięć :)

Reply to
ajt

Użytkownik "Sebastian Biały" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:phjbe6$dqr$ snipped-for-privacy@node2.news.atman.pl...

A tak swoja droga ... czy pamietacie takie pamieci analogowe, nieulotne chyba nawet, to musialo byc ze 20 lat temu. Do zastosowan audio chyba najbardziej.

Czy tego nie robiło lub nie przejelo IDT ?

Choc google podpowiada, ze to sie nazywalo ISD

... a moze to kosci mialy ISD w nazwie ?

W dniu środa, 4 lipca 2018 22:41:43 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały napisał:

Gdyby coś to cypress ma dużo odpowiedników które są "Pin-to-pin compatible" względem IDT.

Reply to
Bytomir Telesfor vel Dąs

Były kości ISD, pamiętam artykuły z EP z tamtego okresu.

Adam Wysocki

W dniu czwartek, 5 lipca 2018 09:34:33 UTC+2 użytkownik ajt napisał:

Tylko 2kB, ale za to dwuportowa - ciekawe do czego mogła być w takim systemie potrzebna?

Reply to
drutkow1

Dnia 26.07.2018 snipped-for-privacy@wp.pl snipped-for-privacy@wp.pl napisał/a:

Była używana w pulpitach sterowniczych mikserów TV. W urządzeniu były dwa procesory, jeden zajmował się obsługą interfejsu (guziki, wyświetlacz itp), drugi - obsługą sterowanego urządzenia. pamięć robiła za obszar danych wymiennych.

Reply to
Tomasz Szcześniak

Tutaj to jakiś sterownik. Ma magistralę zewnętrzna, mozliwe że faktycznie dziala jak bufor wymiany danych. Znajdę chwilę to się pobawię bezcelowo, mam wielki sentyment do 680x0 ;)

Reply to
Sebastian Biały