http://tiny.pl/tlp

jak w temacie:

..::le[0]ha::..

..::le[0]ha::.. napisal(a):

Tak mnie to zastanowilo: to jest chyba dosc prawdopodobne, ze w takim tinylinku moze moze byc zakodowany link do jakiegos BARDZO ZLEGO EXEka?

To jest jednak poroniony pomysl z tymi tinylinkami.

Reply to
Marcin E. Hamerla

Jako ryzykant bez wahania wszedłem :) Link do wątku na elektrodzie na temat sampli z TI.

Szkoda, że autor wątku tego nie napisał, i że nie spojrzał, że jest tu już wątek na ten temat.

Reply to
Bielsky

Marcin E. Hamerla snipped-for-privacy@Xpro.Xonet.Xpl.remove_X> napisal nam:

no moze ale chyba ludzie ze tej grupy naleza do tych bardziej myslacych, windows update itp.

"Krzys-iek" <root.a.krionix.ten<-> napisal(a):

Jako myslacy w ogole nie odpalalem tego linku ;--).

Reply to
Marcin E. Hamerla

BLE_Maciek napisal(a):

Ja uzywam Firefoxa, czyli tez M, ale strzyzonego Pan Bog strzyze.

Reply to
Marcin E. Hamerla

Fri, 30 Jul 2004 11:42:55 +0200 jednostka biologiczna o nazwie "..::le[0]ha::.." snipped-for-privacy@N05P4M.gazeta.pl> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

No to p...leni "allegrowicze" zalatwili sprawe :-(

BTW: Jak podajesz cos takiego to podawaj mniej wiecej o co chodzi. Tak ktos moze pomyslec ze dajesz reklame, link do aukcji na allegro itp.

Reply to
BLE_Maciek

A kiedy ostatnio instalowałeś łaty do niej - ostatnio czytałem o jakiejś spoerj dziurze i że już komuś się udało ją wykorzystać.

(też mam mozillę i mimo wszystko mozilla jest dla mnie czynnikem zwiększającym odwagę przy otwieraniu stron :) )

Reply to
Bielsky

Fri, 30 Jul 2004 11:45:25 +0200 jednostka biologiczna o nazwie Marcin E. Hamerla snipped-for-privacy@Xpro.Xonet.Xpl.remove_X> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Tez sie nad tym zastanawialem, ale mam Mozille to sie nie boje :-)

Reply to
BLE_Maciek

Fri, 30 Jul 2004 12:07:08 +0200 jednostka biologiczna o nazwie Bielsky <bielsky__pomysl snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

A bylo bylo. Sciaga sie taka late shellblock.xpi. Ja sciagnalem juz dawno, ale jakos zapomnialem zainstalowac. THX za przypomnienie :-)

Zwlaszcza na tych z ladnymi paniami sie przydaje ;-) A chyba wogole to Mozilli najbardziej cieszy mnie killowanie pop-upow.

Reply to
BLE_Maciek

Przyzwoita przegladarka z zalozenia takiego exe nie uruchomi :-)

jak masz "normalny link" inny to tez nie wiesz do czego prowadzi, albo kto sie tam ostatnio wlamal .. a byly i ciekawsze bledy w przegladarkach..

Uzytkownik "BLE_Maciek" <i80c586@cyberspace_NO_SPAM_.org> napisal w wiadomosci news: snipped-for-privacy@4ax.com...

Dobra wybaczcie troche rzeczywiscie tak lyso tego linka wrzucilem .. OBIECUJE ze juz wiecej nie bede... :-()

Reply to

Fri, 30 Jul 2004 13:02:57 +0200 jednostka biologiczna o nazwie J.F. <jfox snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

W razie podejrzen co do zawartosci linku odpala sie telnet/SSH, laczy z cyberspace.org i odpala podany link w Lynxie :-) Nie ma szans zeby sie od tego zarazic. Zreszta praktycznie wszystkie wirusy pisane sa pod winodws i SunOS niestety ich nie obsluguje ;-)

Reply to
BLE_Maciek

Nie ma szans mowisz .. no, trzeba by zajrzec w kody sterujace terminala, ale vt100 umozliwial chyba przedefiniownie klawiszy. Naciskasz potem enter, a wprowadza sie rm * amen :-)