Generator i impedancja wyj

Mam generator HP 8656A,ktory ponoc sie powinno podlaczyc do odbiornika o impedancji 50 Ohm.Chcialem sprawdzic sygnal na oscyloskopie (jego wej.1MOhm

20pF)i ciagle mi sie zmienia amplituda przy zmianie czestotliwosci.Jak zrobic aby amplituda byla stala...a moze to generator jest walniety???

seba

Reply to
Gennex
Andrzej Kamieniecki

Użyć impedancji wejściowej 50 om. ATSD to jakie jest pasmo tego oscyloskopu? Ba siakoś nie bardzo chce mi się wierzyć w 200 MHz na wejściu 1 Mom.

Andrzej Kamieniecki
Reply to
Andrzej Kamieniecki