--== GeFORCE 4 Ti 128 ram ZA !!!!---< 45 ZŁ >----!!!!!

Jesli znasz sie na elektornice ,mozesz ja miec !!

zapraszam na link.

Pozdrawiam.

Reply to
sprzedawca

Użytkownik "sprzedawca" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...

Napisze ktoś do abuse Allegro ? Bo ja już kończę na dzisiaj.

Krzysztof Kucharski

Reply to
Krzysztof Kucharski

Wysyłając taki oto zestaw znaków dnia 2004-05-19 23:36 Krzysztof Kucharski nakarmił(a) stado głodnych newsserwerów:

Hamster był głodny więc nakarmiłem go nowym wpisem do kill-file ;-) Przy okazji sprawdzę jak działa mechanizm abuse na allegro :-)

Reply to
badworm