[gdzie] tanie 6 milisow w detalu :)

Witam Grupe!

Czy moze mi ktos polecic tani (do 250pln za 100x150 mm) zaklad robiacy pojedyncze sztuki obwodow dla 6 milisow (szerokosc i odstep)? Katalog onetu i wp juz przeszukalem ale licze ze nie wyczerpuje to tematu. Pozatym nie wszystkie firmy sa w googlach:P

Z gory dzieki za pomoc.

Reply to
Grandz

sword

Reply to
Adam Jurkiewicz

Grandz napisal(a):

8 milsow w Elpinie zrobia. Dokumentacji w postscripcie. Napisz wiecej o projekcie.
Reply to
Marcin E. Hamerla

ostatnio płytka 100x200mm ( 6/7 mils) dwie strony, metalizacja, maska, opisy, kosztowała mnie w merkarze

94 brutto.

Reply to
"Miłosz K."

jaka dokumentacja ? przecież oni mają tylko płytke zrobić z gotowego projektu .

Reply to
Piotr Chmiel

Piotr Chmiel napisal(a):

Znaczy, przykladaja emaila do laminatu i naswietlaja?

Reply to
Marcin E. Hamerla

Piotr Chmiel napisal(a):

Klisze trzeba zrobic. I tyle.

Reply to
Marcin E. Hamerla

drukuja maske z maila i naświetlają ?

a o co chodzi z ta dokumentacją to dalej nie wiem !?

Reply to
Piotr Chmiel