Lutownice gazowe na śląsku, gdzie kupię???

Witam. Noszę się z zamiarem zakupu lutownicy gazowej. Rozważam IRODĘ 120, lub PORTASOL SUPER-PRO... Nie spotkałem jednak nigdzie tego sprzętu na żywo :( Czy ktoś z grupowiczów się orientuje gdzie w Katowicach, Sosnowcu, czy Częstochowie mogę kupić takie cudo? :) Nie chciałbym kupować kota w worku i chciałbym obejrzeć sprzęt który jakby nie było jest dość drogi (przynajmniej dla mnie). Za wszelkie sugestie, porady, oraz lokalizacje sklepów będę wdzięczny :) Jak możecie to napiszcie mi gdzie warto kupić wysyłkowo taki sprzęt? Gdzie mógłbym spotkać sprzęt Wellera?

Reply to
Maciek C