Gałka do telewizora Szmaragd

Witam wszystkich, zabrałem się do renowacji telewizora Szmaragd. Jest w niezłym stanie, ale brakuje mi lewej gałki (a w sumie dwóch - jedna do regulacji siły głosu i włacznika sieciowego, a druga jego barwy). Włącznik sieciowy jest również uszkodzony (upalone styki), więc najchętniej kupiłbym cały komplet. Czy ktoś z grupowiczów mógłby odstąpić coś takiego? Ew. proszę o kontakt na priv. Pozdrawiam Jarek

Reply to
Jarek