Falownik jednofazowy a żarówka

Hej,

Bawię się falownikiem jednofazowym, docelowo ma kręcić pompą. Ale na razie mam go na biurku i testuję sygnały sterujące z PLC, czy jak podepnę na wyjściu tradycyjną żarówkę to coś się może złego stać czy niekoniecznie? Może głupie pytanie ale nie wiem czy on nie potrzebuje jakiejś tam pojemności i indukcyjności żeby zdrowo pracować ;)

L.

Reply to
Lisciasty