Faktura

Zbych napisał(a):

niestety fv nie wystawiamy... bo nie:))) chyba sie panu cos pomerdalo:)

Reply to
"Przemcio Ż."

Witam

Możesz. tylko chyba nie ten adres. A jeśli ten to podaj kwotę, prześlij kwotę, czy faktura VAT,itp,itd . Jak zgromadzę te wszystkie dane(i!! dostanę kasę) mogę Ci wysmarować wszystko(oprócz faktury). Pozdrowienia Zbych

Reply to
Zbigniew Jachimowicz
Reply to
Marek Dzwonnik

Dnia 2004-09-23 12:46, Użytkownik Marek Dzwonnik napisał:

Z trudem powstrzymałem się od parsknięcia właśnie jedzonym tostem na monitor...

Reply to
badworm