ethernut

Ktora wersje (4.0.3?) polecilibyscie dla ARM7 (AT91S....)? Jak narazie nie udalo mi sie nawet tego skompilowac (sciagnalem wersje pod windows) ale podczas kompilacji wypluwa mi: cc1.exe: warnings being treated as errors

c:/ethernut-4.0.3/nut/arch/arm/dev/ax88796.c: In function 'AsixInit':

c:/ethernut-4.0.3/nut/arch/arm/dev/ax88796.c:951: warning: pointer targets in passing argument 1 of 'strcpy' differ in signedness

c:/ethernut-4.0.3/nut/arch/arm/dev/ax88796.c:962: warning: pointer targets in passing argument 1 of 'NutThreadCreate' differ in signedness

make[1]: *** [arm/dev/ax88796.o] Error 1

pzdr.

JU

Reply to
Janusz U.

Janusz U. napisał(a):

Wygląda jakbyś miał zbyt nową wersję kompilatora (a ten kod źródłowy nie został jeszcze do niej dopieszczony). Użyj 3.4.3, np. z pakietu gnuarm. Jeszcze wcześniejsza wersja arm-elf-gcc, 3.4.1, źle generuje kod Thumb.

Poza tym Ethernut nie został jeszcze dostosowany do SAM'ów (AT91SAM7S). Poczytaj w historii wersji, od kiedy w ogóle pojawiło się wsparcie dla jakichkolwiek ARMów - AFAIR są to całkiem niedawne czasy wprowadzenia płytki Ethernut 3.0.

Reply to
Adam Dybkowski

Janusz U. napisał(a):

[...]

BTW: Dobrze obsługa SAM'ów jest zrobiona w systemie FreeRTOS.

Reply to
Adam Dybkowski

O freeRTOS wiem, tyle ze mialem nadzieje, iz prostota ethernut bedzie milym atutem mojego oprogramowania na tym ARM-ie (patrzac kod od razu wiedzialem co jest co w stosie, a takie wrazenie jest pzryjemne, kiedy pomysli sie o poprawianiu tego kodu....). Czyli wyglada ze powrot do freeRTOS, LWIP i rozbudowanej implementacji PPP. :/

pzdr. JU

Reply to
Janusz U.

Janusz U. napisał(a):

Albo sam sportuj Nut/OS na swoja platforme. Nie wydaje sie to takie skomplikowane. W koncu ARM to ARM, do tego od Atmela wiec wiele peryferiow (np. AIC) moze byc obslugiwanych podobnie.

Reply to
Adam Dybkowski