EMBEDDED WORLD 2012, 28.02-01.03 Norymberga

Pudło. Konstruktor muzealnych obiektów czyli układów zasilających. I będę na Automaticonie jako jeden z przedstawicieli producenta muzealnych elementów indukcyjnych. Bez których jakoś zaawansowana elektronika żyć nie potrafi. Moja muzealna wiedza, pomimo 20 lat zdradzania jej z zaawansowaną informatyką, jednak nadal się przydaje.

Myśle, że dla wielu z tych 800 wystawców projektowałem elementy do zasilania ich zaawansowanej elektroniki.

W dniu 2012-02-19 16:27, Aleksander Tilkowski pisze:

Pewnie jeden z nich to tworcy slawetnego super embedded etherwexa .

:):):):)

Reply to
Zenek

Tylko wiesz szkoda wielka ze twoja bogata wiedza i doswiadczenie marnowane sa dla takich pozal sie boze "Targow"

Reply to
Zenek

Panowie, nie skaczemy sobie do gardeł.

Are we cool?

Wszyscy wiemy, co w dziedzinie embedded może zaoferować Automaticon. Może i fajne tam mają kaski ochronne, może cutting-edge układy zasilania (choć i w to poważnie wątpię, skoro nikt się z tym na największych targach embedded w Europie nie chce pochwalić) ale generalnie to jest muzeum. Jedna wielka hala eksponatów przynajmniej sprzed 10 lat (niektóre dużo starsze). Nie mówię, że nikt się historią nie interesuje. Albo że to źle się interesować historią. Sam bardzo lubię muzea (w tym Automaticon).

P.S. W Norymbergi mają niezłe muzeum kolejnictwa :)

Reply to
Aleksander Tilkowski

Kolega wymienił ten produkt:

Ta firma ma stronę www tylko w jednej wersji językowej. W dodatku wybrali sobie jakiś dziwny ten język. Ani niemieckiej ani angielskiej ani chińskiej wersji nie widzę. To pewno tylko dystrybutorzy na rynek lokalny, na "twórcę" jak go kolega nazwał, nie mogę trafić. Na liście wystawców tej firmy też nie ma.

Reply to
Aleksander Tilkowski

Jadę na 2 dni, więc tak. Jagbym leciał na jeden dzień, to spokojnie mógłbym rano polecieć i wieczorem wrócić. Robiłem tak parę razy z różnymi miastami, z Moskwą włącznie. Co do noclegu to już pisałem, że nie lubię mieszkać z samcami w jednym pokoju :-).

No bym zrobił, bo to jakieś 400km ode mnie, ale mi się nie chce jechać samochodem.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

Jak można lecieć na taką odległość samolotem? Jak samochodem jest

400km to samolotem pewno ze 300km. Co to 15 minut się leci? Za 180EUR? Przyznam, ma kolega fantazję, pieniądze i czas. To zupełnie nie jest pułap naszej wyprawy.

A propos, bo tak o muzeach spora część wątku, pojawił się pomysł by

29.02 biegać cały dzień po targach Embedded World albo Norybergii, potem przenocować pomiędzy Norymbergą a Monachium i następnego dnia odwiedzić Deutsches Museum w Monachium ( 8EUR ):

Co sądzicie o pomyśle? Z Norymbergi do Monachium jest 170km, więc wzrost wydatków na paliwo to może 15% w naszym przypadku. Wiem, że to nic takie 8h w największym muzeum techniki na świecie, ale gdyby wybrać co bardziej interesujące ekspozycje..

Reply to
Aleksander Tilkowski

Am 20.02.2012 12:06, schrieb Aleksander Tilkowski:

Samochodem 480km, samolotem 400. Leci się godzinę. Ale korki bywają, budowy po drodze i w samolocie się zdrzemnę. Pojechałbym pociągiem, ale czasy odjazdów do dupy. Musiałbym o 4 rano wyjechać, by zdążyć na meeting. Teraz muszę wyjechać o 5 z domu, ale meeting zrobiliśmy wcześniej przed Embedded i można się potem zająć targami.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

Mamy jeszcze jedno wolne miejsce.