Ekranowany kabel montażowy

Witojcie

Czy ktoś może wie gdzie można dostać coś takiego? W sieci lub okolicach Krakowa. Chodzi mi o ekranowany kabel w cienkiej izolacji (łatwo zdejmowalnej) do połączeń wewnątrz urządzeń.

pozdrawiam arrow

Reply to
Arrow

w każdym sklepie z podzespołami i elektroniką ogólnie. W okolicach Krakowa - nie wiem, ale jesli jestes od strony huty to sklep Akwa os.Sportowe 25.

Reply to
nikl

Niekoniecznie - chodzi mi o taki z bardzo cienką (kiedyś przeźroczystą) izolacją. Żeby się łatwo zdejmowała. Taki widziałeś??

arrow

Reply to
Arrow

hmmm... caly kabel ma srednice ja wiem 3,5 mm? Gdzies tyle +/- 1 mm. Kupilem taki do wnetrza mojego lampiaka. Wewnatrz jedna zyla sygnalowa + oplot miedziany, izolacja schodzi bardzo łatwo.

pozdrawiam, Piotrek

Reply to
nikl

Użytkownik "Arrow" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:dfnd88$q17$ snipped-for-privacy@opal.futuro.pl...

Jaki gruby ? Typowo handluje się RG-174 i jego mutacjami (śr.zewn. ~3mm). Jeszcze jest droższy RG-316 Cieńszych (RG-178) (2mm) nie widziałem w popularnych sklepach Jeszcze jest droższy RG-316

Reply to
SP9LWH