Mikro słuchawka indukcyjna??? - potrzebny schemat.

Witam.

Znalazłem ostatnio na allegro coś takiego:

i teraz pytanie z mojej strony jest takie...

Czy ma ktoś pomysł na schemat budowy owego urządzenia lub też gdzie można to dostać taniej. Tzn. chodzi mi o to ze oczywiste jest to, ze elementy budowy urządzenia nie przekraczają pewnie 50 PLN. Tak wiec gdzie proponujecie poszukać? Zaznaczam ze google już skatowałem na potęgę i nic konkretnego nie ma na ten temat - kibel jednym słowem. Na allegro sobie nieźle liczą, i w sumie mają racje ;) bo tylko u nich można to dostać jak na razie.

Pozdrawiam.

Reply to
r0t

[...] a komentarz z mojej: cytac z opisu aukcji: "Tak bliska odległość urządzenia od bębenka umożliwia podanie dźwięku o bardzo dużej głośności bez ryzyka usłyszenia go przez osoby z zewnątrz, niezależnie od odległości,"

i dalej brak komantarza

TB

Reply to
todler

Użytkownik "r0t" snipped-for-privacy@o2.pl napisał w wiadomości news:e8sskk$qv8$ snipped-for-privacy@news.lublin.pl...

Jesteś pewny że elementy do budowy nie przekraczają 50PLN?? bo to muszą być _NAPRAWDE_ male elementy... a pozatym weź pod uwagę montaż tego...

Pozdrawiam Jarek O.

Reply to
Jarek

spokojnie, stanieje, gosciu ma tego 500szt :) nie sadze zeby zainwestowal w to powiedzmy 500*500zl :)

Reply to
Greg(G.Kasprowicz