EEPROM w Smart 1250 sprawa pilna

Jeśli sobie nie poradziłeś, to wieczorem mogę podjechać do magazynu i dorwać się do dokładnie takiej sztuki, która wprawdzie stoi bez akumulatorów, ale pewnie jakieś 12V 7Ah (zamiast 17Ah) dam radę na chwilę podłączyć.

Tylko najlepiej opisz (jak blondynce) co mam temu UPS-owi zrobić, żeby zrucił zawartość eeprom w postaci z której będziesz potrafił skorzystać.

Możesz przyjąć, że kabel szeregowy do APC mam. Jakiś serwer z apcupsd też się znajdzie.

Piotrek

Reply to
Piotrek