Dystrybutor FPGA Lattice

Witam,

kto w Polsce nas sprzedaje kostki Lattice w ilościach detalicznych? Jeśli mi układ nie wyjdzie na ProASICu (a wiele na to wskazuje, bo bardzo słabe możliwości jego LUT powodują duże spuchnięcie implementacji), to bardzo chętnie zapoznałbym się z Lattice XP, a konkretnie LFXP3 w obudowie TQFP144. Tylko kto mi go sprzeda? :-)

Pozdrawiam Piotr Wyderski

Reply to
Piotr Wyderski

Piotr Wyderski napisal(a):

Teoretycznie dystrybutorem jestWG, ale praktycznie kupowalem u nich Lattice w wiekszych ilosciach tylko. Ja tam bym sie w Lattice nie bawil.

Reply to
Marcin E. Hamerla

kiedys pojedyncze MACH-y kupowalem albo w Future albo w Macropolu. Ale chyba w Macropolu. Sprobuj tez w WG w W-wie, wg www dystrybutorem jest tez WBC Poland, ul. Wlodkowica 21,50072 Wroclaw, Tel. +48 71 78880-11

Reply to
Michal Baszynski .

Michal Baszynski napisal(a):

Macropol juz od wielu lat sprzedaje tylko hurtem.

Reply to
Marcin E. Hamerla
Reply to
Piotr Wyderski

Piotr Wyderski napisał(a):

Xilinx Virtex 4. Ma kodowany bitstream z des3 na pokładzie, ale niestety dziwnie go wymyślili, bo potrzebuje bateryjkę do podtrzymywania wewnętrznego SRAM z zapisanym kluczem. Pocieszające jest to, że bateria ma starczać na 10 lat. Oczywiście po zaniku napięcia baterii następuje wyczyszczenie klucza i kodowany bitstream zapisany we flashu na zewnątrz się nie wpali.

Reply to
Bartosz Sarama

Piotr Wyderski snipped-for-privacy@ii.uni.wroc.pl> wrote: [...]

Nie wiem jak jest z dostepnoscia kosci xilinxa w pl, ale Virtex4 moze byc dokladnie taka kostka, jakiej szukasz. Najtanszy eval kit (dosc rozbudowany) jaki widzialem kosztuje ok. $250, wiec cena samej kostki tez powinna byc znosna.

pzdr. j.

Reply to
Jacek R. Radzikowski
Reply to
Piotr Wyderski
Reply to
Piotr Wyderski

Sam board, bez ISE:

I nieco drozsze:
Za pelna wersje ISE trzeba niestety zaplacic $2k5, ale mozna tez uzyc darmowego WebPacka

To juz sobie sprawdz u polskich dystrybutorow. BTW. myslalem ze bardziej zalezy Ci na bezpieczenstwie niz na jak najnizszej cenie ;)

pzdr. j.

Reply to
Jacek R. Radzikowski
Reply to
Piotr Wyderski
Reply to
Piotr Wyderski

Zanim rzucisz sie na zakupy sprawdz ktora wersja kostki jest obslugiwana przez WebPacka i czy na pewno ma szyfrowanie konfiguracji.

Hm, rzeklbym ze wymagania godne dolnej polki ;)

pzdr. j.

Reply to
Jacek R. Radzikowski

Erm... jestes pewien ze chcesz porownywac te kostki? Najmniejszy V4 to

12312LE i 648kb RAMu

Reply to
Jacek R. Radzikowski
Reply to
Piotr Wyderski
Reply to
Piotr Wyderski

:)

Odrobilem prace domowa za Ciebie: Najtansza kostka o znanej cenie z cennika Avnetu to ceny rzedu $250/100+ (V4SX). Ciekawe ze eval board jest niewiele drozszy. Czyli raczej trzeba przyjac ze poruszamy sie w drugiej cwiartce ukladu: duze bezpieczenstwo za duze pieniadze:) Chociaz, patrzac po cenach eval boardow, FXy powinny byc znaczaco tansze.

pzdr. j.

Reply to
Jacek R. Radzikowski
Reply to
Piotr Wyderski

Piotrze, ale dziala tez w druga strone - najpierw sie pytamy ile kosztuje i ile sztuk na magazynie lezy, potem czytamy dokumentacje :-)

Jestes niepowazny i nikt z Toba o duzym bezpieczenstwie nie bedzie rozmawial :-)

świnto prawda. Kiedyś dałem studentowi do zlutowania prosty 8 kanałowy filtr antyaliasingowy do pomiarów. Jako uczący się zapytał, dlaczego wybrałem kondensatory 100nF, a nie, na przykład 68nF. No to mu kazałem popatrzeć się do szufladek. No i faktycznie, oporniki były na stanie w szeregu E24 w ilościach mnóstwo.A kondensatory w wersji foliowej były tylko 100nF. Po prostu nie chciało mi się lecieć do sklepu, a filtr był potrzebny na wczoraj.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok