Dokumentacja do MC1373

Gdzie w Internecie można znaleźć jakąś dokumentację do MC1373 (modulator TV). Znalazłem tylko kilkaset chyba sklepów z tą kością i trochę schematów gotowców. Ja rozumiem, że to zabytek, ale żeby aż tak :)

Albo - gdzie kupić kit bądź gotowe urządzenie - modulator TV na zakres VHF (na UHF jest mnóstwo) z możliwością nastrojenia na kanały 1 - 3 i z fonią 6.5MHz?

Reply to
Tomasz Szcześniak

Dnia Mon, 18 Apr 2005 14:35:48 +0200 na fali pl.misc.elektronika stacja Mariusz <m snipped-for-privacy@op.pl nadała:

Na to trafiłem, ale to właśnie jest sam schemat - nic o scalaku. A ja bardzo nie lubię robić układów 'w ciemno', zwłaszcza, że jak coś nie pójdzie to mogę tylko z tarota wrózyć co jest nie tak. Do tego nijak nie wynkia z tego schematu co zrobić z dźwiękiem który też by się przydał.

Ew. może jest gdzieś do kupienia (strojony oczywiście) konwerter z UHV na kanały 1-3? Może być antyk z lat 70-tych.

Reply to
Tomasz Szcześniak