Do mających doświadczenia z TME i GLS(szybka paczka)

Witam. Zamówiłem z tme troche sprzętu, ale nie wiem czy cały dzień będzie ktoś w domu... Jak rozwiązać sprawę z dostawą? Da się jakoś dogadać z GLS, namierzyć kuriera, umówić na daną godzinę ? Co jeśli nikogo nie będzie? Z innych firm kurier do mnie dzwonił i pytał o której może przywieźć paczkę... Z góry dzięki jeśli ktos mi potrafi odpowiedziec.

pozdro Michał

a wogóle to ile VATu? 22% ? bo wszystkie ceny netto

Firma kurierska z ktorej korzystaja to jakas porazka. Z kurierem nie da sie umowic, nikt nic nie wie, a przez wieksza czesc tygodnia chyba nie pracuja (pomijam soboty i niedziele, co w przypadku firmy kurierskiej i tak wydaje mi sie dziwne), ale po poludniu tez zapomnij. Zwykle mila pani informuje, ze kurier juz wyjechal i dzisiaj nic nie dostarczy, mozna sie umowic na nastepny dzien. Ew. osobiscie odebrac w jakiejs zapadlej dziurze do ktorej bez GPSu i dobrej mapy nie trafisz. Czesto korzystam przy roznych okazjach z poczty kurierskiej, ale tak nedznej firmy w zyciu nie spotkalem. Lepsza juz Poczta Polska, aczkolwiek to wybor z serii co lepsze - dzuma czy tyfus. Chetnie bym doplacal TME za mozliwosc dostarczania wybrana przeze mnie firma kurierska.

Reply to
T.M.F.

Michał T napisał(a):

wszystko bardzo zalezy od kuriera... Ja akurat mam fajnego milego i ugodowego, z ktorym mozna sie zawsze umowic. Odrazu dal swoja komorke, mozna zawsze zadzwonic wprost do niego i dowiedziec sie czy cos wiezie, albo powiedziec zeby byl wczesniej lub pozniej - bo tylko on obsluguje ta dzielnice. Ale to tylko dobra wola milego kuriera, ze idzie na reke klientom, firma gls bywa rozna...

Przewaznie (99%) kurierow robi tak, ze przesylki 'na firme' robia w dzien, a to co jest na nazwisko/prywatnie - to po 16 dopiero rozworza, bo wiedza ze ludzie w pracy sa.

Co do wysylek w tme - to bywaja jaja - np zamowilem 400 'blaszek' zaciskanych do wtyczek i troche jeszcze innego szmelcu, przyslali szmelc

  • 50 blaszek, w drugiej paczce bylo nastepne 50blaszek (osobna przesylka!) a na drugi dzien przyszlo pozostale 300 blaszek w kopercie... Pomijajac ze wartosc jednej blaszki to jakies 0.01zl
Reply to
BartekK

Witam Ja natomiast zamawiałem we czwartek przed nowym rokiem, a we wtorek dostałem e-mail z TME z informacją od kuriera: "Zmiana adresu". Rzeczywiście, akurat w dniu zamawiania dostałem do domu decyzję o przyznaniu ulicy i numeru domu (porządkują chaos numeracji we wsi ;) ), ale PP jakoś do mnie normalnie dochodzi, poza tym numer na domu jest stary. Na nowy adres kurier pewnie by nie dotarł, chyba że mają wprowadzone współrzędne geograficzne każdego domu...? Wkurzyłem się, bo musiałem jeszcze raz robić zamówienie. Na dodatek wcześniejszym zamówieniem uszczupliłem stan magazynowy i jednej rzeczy przez to już nie było. Przed zamówieniem jednak zadzwoniłem i zmieniłem kuriera na PP. W końcu paczuszka doszła.

Michał

Reply to
Michal L

Użytkownik "Michał T" <lotnick[NOłsPAm]@epf.pl> napisał w wiadomości news:dr31qi$p4j$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Nie ma nic gorszego niz GLS .... jesli wogole ci paczke w ciagu dwuch tyodni przywioza to zorobia to o godzinie 23:00 kiedy juz nikt im nie bedzie otwieral (przyjada prywatnym autem bo wszysatki firmowe sie zapsuly)!!!! A jak bedziesz mial za paczke pobranie to dopiero bedzie numer .... ... dostaniesz opiertentego od kuriera, ktory sie na ciebie obrazi bo nie masz zgodnej kasy .... Pozniej jeszcze 3 razy przez nadawce paczki bedziesz kuriera sciagal zeby odebrac kase a na koncu wprawdzie kurier bedzie mial wydac ale dowiesz sie ze kurier to nie kurier tylko spedytor ktoremu wolno byc chamem :-)

Podobnie dziala PEGASUS XPRESS ci to nawet potrafia dac cene 4 x wieksza niz DHL

TB

Reply to
Tomasz Bednarz

...jakies bzdury panowie gadacie. Systematycznie zamawiam z TME, i za kazdym razem dzwoni rano (koło 8) kurier i mowi : "dzien dobry, mam paczuszkę, będę koło godziny xx - bedzie ktos w domu ? " - i zazwyczaj bywa z dokladnoscia do 30 minut - godziny.

Tak ze, trochę dramatyzujecie chyba.

pozdr.

Reply to
sundayman

Ja się też kulturalnie umawiam na godzinę i inny adres w dodatku... no i nie ma problemu jak na razie.

sword

Reply to
Adam Jurkiewicz

Póki co dostałełem na moją prośbę od TME numer przesyłki. Próbowałem się dodzwonić do lokalnego przedstwaicielstwa GLS żeby namierzyć kuriera,który ma już tą przesyłkę gdzieś na pace... Raz zajęte , a raz nikt nie odbiera, w domu babcia się stresuje, że przyjdzie jakiś oszust i jej weźmie kase a nic dla mnie nie zostawi :-) Nie pozostaje nic innego jak tlyko czekać.... Napiszę jak dotrze...

In the darkest hour on Tue, 24 Jan 2006 12:00:03 +0100, Adam Jurkiewicz snipped-for-privacy@NIEMATEGOajpic.zonk.pl> screamed:

W moim przypadku zawsze zjawia się po godzinie 16:00. Co w zasadzie mi pasuje.

Reply to
Artur M. Piwko
[...]

fajnie macie mi jak kiedys gl'sowy kurier zostawil awizo z logo firmy (reszty danych nie chcialu mu sie wypelniac) to namierzalem ich oddzial dzwoniac przez Poznan (zdaje sie) tam gdziesik jest centrala :-)

ja juz dawno zmienilem w TME dostawe na Poczta Polska - ci choc wolni sa 10 razy szybsi niz GLS

TB

Reply to
Tomasz Bednarz

Użytkownik "Michał T" snipped-for-privacy@NOSPAMepf.pl napisał w wiadomości news:dr56ah$tc$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Nie mogłem się skontaktowac z nikim, kurier przyjechał i już. Dobrze , że był ktoś w domu.Wszystko ładnie zapakowane.

sundayman napisal(a):

To jest jakis wyjatek. Zadna firma spedycyjna w DC nie dzwoni, zeby sie umowic z klientem, tylko odwiedzaja jak leci.

Reply to
Marcin E. Hamerla

widać co kraj/miasto/kurier to obyczaj WIĘCEJ KULTURALNYCH KURIERÓW W NASZYM KRAJU!!!

:) murmi

Reply to
murmi

murmi napisal(a):

Tu nie chodzi o kulture, tylko o zysk przeciez. Policz ile kosztuje doreczenie paczki, ile benzyna, ile komorka. Kolesie, ktorzy pracuja jako kurierzy sa, jak mi sie zdaje, rowno eksploatowani. Ale nie mowie o UPS oczywiscie.

Reply to
Marcin E. Hamerla

Ja miałem to w drugą stronę. :-))) Kurier nie miał wydać, więc powiedział, że paczkę zostawi i jeszcze raz przyjedzie po pieniądze (!). Po trzech tygodniach czekania na jego powrót (faktura miała być opłacona w terminie miesiąca) zadzwoniłem w końcu do TME, gdzie wyjaśniłem sytuację -- początkowo mój rozmówca sądził, że żartuję. :-) Umówiliśmy się jednak, że pieniądze wyślę im bezposrednio na konto, co natychmiast zrobiłem. Paczka została opłacona, więc zapomniałem o sprawie, ale po pięciu tygodniach od dostarczenia paczki zjawił się kurier po pieniądze. :-)))

Pozdrawiam Piotr Wyderski

Reply to
Piotr Wyderski

Gdy wysylasz poczta, to listonasz czesto zna wielu ludzi z nazwiska i tym sie kieruje a nie adresem, który jest na paczce. Ja sam dostawalem listy, które byly takze zle adresowane w zwiazku ze zmiana nazwy ulicy i wszystkie zawsze dochodzily.

Reply to
Olo

U?ytkownik "Micha? T" <lotnick[NO?sPAm]@epf.pl> napisa? w wiadomo?ci news:dr31qi$p4j$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Nie iwem jak u Ciebie ..ale akurat GLS sobie chwale, kurier namierzalny, dodzownic sie dalo, umiwilem sie na godzine , bardzo mila obsluga, mial z czego wydac ! :) wsio w porzadku.