discman w samochodzie

mam pytanko czy ktos wie jak najprosciej podlaczyc discmana do gniazda zapalniczki samochodowej potrzebuje on 4,5v/300mA wystarcza tylko rezystory czy trzeba jakis bardziej skomplikowany uklad zmajstrowac albo czy mozna do tego celu wykorzystac ladowarke samochodowa do nokii (korci mnie zeby sprobowac ale jeszcze mi sie discman skopci i po zabawie)

dzienx z gory za odpowiedz

Reply to
dooders

dooders napisał(a):

Kup ładowarkę do telefonu. Nie wiem jak mają Nokie, do starszyc h Siemensów dają 5v.

Reply to
William

dooders napisał(a):

Nie każdy discman to lubi. Mój stary, ale ciągle działającym Sony nie lubił gdy zwierało się masę zasilania z masą sygnałową ( nawet przez kondensator ). Pojawiały się zakłócenia. Potrzebna była separacja galwaniczna ( zrobiłem prostą przetwornicę ), albo zasilnie z baterii. Ale i tak komfort obsługi takiego zestawu był pojęciem abstrakcyjnym.

Reply to
PeJot

Czyzby wyjscie na sluchawki mial mostkowe [prawdopodobne zreszta] ?

To mozna sprobowac mazy zasilania i tylko jednego wyjscia, albo wzmacniacza z wejsciem roznicowym, albo np kasety-adaptera - tez izoluje. Czy transformatorka :-)

snipped-for-privacy@o2.pl napisał(a):

Chyba, że tylko zasilać z pokładu a wysyłać radiowo.

MAc

Reply to
MAc

"J.F." napisał(a):

Słuchawkowe ? A fuj. Liniowe używałem.

Radio miało CD Input, więc kaseta-adapter była nieporozumieniem. Kombinowanie z masami nie dawało rezultatu. Prymitywna przetwornica dająca separację załatwiała sprawę. Ale discman u mnie w aucie to już historia.

Reply to
PeJot

MAc napisał(a):

Chyba taniej zasilać z baterii, która starcza na długo, niż szukać nadajnika. BTW - ile takie coś kosztuje ? Moje dzieci mają stosy kaset i w aucie muszą korzystać z walkmana i słuchawek.

Reply to
PeJot

snipped-for-privacy@o2.pl napisał(a): Moje dzieci mają stosy kaset

A na allegro z syntezą ze trzy dychy - szukaj transmittera :-) masa tego jest. Ja mam burczący silnik i auto z dolnej połki ze starym kasetowym soniakiem - w tych warunkach jakość jest wystarczająca. Oczywiście to nie jest sprzęt dla ortodoksów.

MAc

Reply to
MAc

A za 7 dych taki na karte z wbudowanym mp3 - i koniec z kasetami. Chociaz moze to lepiej ze dzieciaki sluchawek uzywaja ? :-)

"J.F." napisał(a):

O, toto :)

Reply to
PeJot

To im kupic po mp3manie :-)

"J.F." napisał(a):

Nie widziałem mp3 coby się dało kasetę wsadzić, a mają ich spooooro :>

Przegrywać mi się nie chce, bo powoli z tego wyrastają.

Reply to
PeJot

xymax napisał(a):

Tylko walnij do niego duzy radiator. Ja swego czasu mialem zrobione "dwustopniowo:)" 7809 za nim dopiero 7805. Dzieki temy oba slabiej sie grzaly.

Reply to
Marcin Gala