DIPSWITCH 10 piano gdzie wysyłkowo 200szt

Witam

Pilnie potrzebuje kupić 200 szt. DIPSWITCH 10 PIANO. W TME 10-ątek nie mają mogą mi na za trzy tygodnie a ja potrzebuje na za tydzień.

Pozdrawiam.

Reply to
Krzynio

ELFA?

Reply to
Adam Dybkowski

Drożej to chyba już się Nie da?

Potrzebuje pilnie ale Elfa odpada.

Reply to
Krzynio

No chlopie, musisz sie zdecydowac. Albo pilnie POTRZEBUJESZ, albo ODPADA :-)

Już mam na

mają. I ich warunki sprzedaży mi odpowiadają.

dzięki

Reply to
Krzynio

Oni chyba juz jakis czas temu zwineli biznes? "Z dniem 1.II.2004 forma działania sklepu ulega zmianie. Stałych oraz nowych klientów odsyłamy do współpracujących z nami firm"

Reply to
Adam Dybkowski

Ja dzisiaj dzwoniłem i wszystko oki.

Reply to
Krzynio

O! Też "szukamy"... Ale jednak TME ma najkrótsze terminy... W dodatku ostatnio preferujemy DIPSWITCH 10 - KĄTOWY ;-)

Reply to
Krzysztof Pawleta