dioda-prosba o identyfikacje

heh :) czyli mam zapieprzać do sklepu po jedną diodę Schottky aby zobaczyć jak się zachowuje na mierniku? Bardzo uczynny z Ciebie człowiek :) Albo zapytam inaczej: Czy taka i-diodka z zielonym paskiem to Schottky? A teraz masz możliwość się wykazać :-P

Postroofki

Reply to
DaNsOuNd

A tak trudno ściągnąć z sieci dokumentację do pierwszej z brzegu diodki i tam obejrzeć charakterystyki?

Reply to
Adam Dybkowski

heh :) A jak poznajesz kobietę to oglądasz jej charakterystyki? Nie tylko inżynierowie odwiedzają tę grupę i nie każdy ma takie naukowe podejście. Podejrzewam że większość po prostu bierze miernik i mierzy. Ale dzięki za info o nowej metodzie sprawdzania diód :-P

Postroofki

Reply to
DaNsOuNd

I co mierzy ?

Reply to
Piotr Chmiel

co by nie mierzył to popisaliście się wiedzą teoretyczną to teraz proszę o powrót do tematu zawartego w wątku pierwotnym. Szklana dioda SMD z zielonym paskiem - co to jest?

Postroofki

Reply to
DaNsOuNd

Dioda :) , po charakterystyce możeszesz próbowac dochodzić jakiego typu . Nie łudź się, że ktoś ci powie, po twoim opisie to może być wszystko :)

ps. jak czytam te twoje "postroofki" to mi szczylem zalatuje

Reply to
Piotr Chmiel