[DC] gdzie kupić przekaznik na ok 30-100A

Potrzebuje przekaznika, ktory przelaczal by mi prad do 50A (ciągły) i szczytowo do 100A. Zasilany 12V i w miarę możliwości mały.

Ewentualnie rozpatruje rownoległe podłączenie dwoch przekazników przełączajacych np do 30A każdy Cel przelaczanie zasilania 12V do silnika pradu stałego szczotkowego o mocy nominalnej 700W

Gdzie kupić cos takiego w Warszawie?

Reply to
Adam Kondrat

Użytkownik "Adam Kondrat" <adam_delete@dalete_kondrat.pl> napisał w wiadomości news:bfgdgi$667$ snipped-for-privacy@news2.ipartners.pl...

Takie prady podpadaja juz pod styczniki nie przekazniki. Tak czy owak najlepsze zrodlo jakie znam z magazynem "od reki" to: PRATERM SA (dawniej RELPOL CENTRUM)

04-555 Warszawa ul. Bronisława Czecha 36 (Anin/Wawer) tel. +48 22 812 76 15 fax. +48 22 812 76 32 email: snipped-for-privacy@praterm.pl W ofercie nie tylko Relpol ale i importowane. Pawel

za duzy.

Przekaznik na 30A w cale nei jest taki wielki.

zdaje sobie sprawe. Ten silnik potrafi pobrac nawet 1.2kW

Idealny bylby kontroler PWM na mosfetach. ale problem w tym ze ja sie na tym nie zanm

Reply to
Adam Kondrat

na taki prąd to raczej przekaźniki samochodowe. A co do podłączenia 2 przekaźników to nie jest dobry pomysł. One beda sie załączac z różnym opuźnieniem. Grozi to przypaleniem styków w jednym zanim zaskoczy drugi

Reply to
transu