czyzby koncowka mocy???

Witam wszystkich! mam wielki problem i prosze o pomoc

telefon (nokia 3310) wylaczal sie podczas rozmowy, pomyslalem sobie ze to wina softu, wymienilem wiec na nowszy. Sama wymiana poszla bez problemu, jednak po kilku uruchomieniach znow sie wylaczyla i teraz wlacza sie tylko na jedna sekunde po czym gasnie! W czym jest problem? moze koncowka mocy??? a moze ktos wie jak to naprawic?... z gory dziekuje...

Reply to
--<<donner>>--

Fri, 28 Nov 2003 23:21:48 +0100 jednostka biologiczna o nazwie "--<<donner>>--" <doner snipped-for-privacy@op.pl wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Moja N3410 wylacza sie po kilku sekundach od wlaczenia odkad ja po pijaku w kaluzy zatopilem :-) Moze masz jakies zwarcie albo cos takiego.

Reply to
BLE_Maciek

On Wed, 03 Dec 2003 20:36:07 +0100, BLE_Maciek <i80c586@cyberspace_NO_SPAM_.org> wrote: [.....]

Kiedyś kupiłem N3310 która miała służyć jako wyposażenie placu budowy. I jak to na budowie bywa, wpadła mi do wiadra z wodą i poleżała tam ze 2 sekundy. Po wyjęciu, rozłożyłem ją i wysuszyłem na słońcu. Po tym wszystkim był z nią problem przez jakiś miesiąc, ponieważ cały czas było włączone podświetlenie wyświetlacza. A później samo się naprawiło. :-) I teraz bez zarzutu działa u siostry od ponad

2 lat. :-)

Regards, /J.D.

Reply to
Jan Dubiec
04 Dec 2003 06:13:15 +0100 jednostka biologiczna o nazwie Jan Dubiec snipped-for-privacy@slackware.pl wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Kurcze az wlacze swoja dzisiaj :-) Moze sie naprawila ?

Reply to
BLE_Maciek

Osoba podająca się za: Jan Dubiec przyczyniła się do uszczuplenia moich skromnych zasobów dyskowych ;-) wraz z kolejną wiadomością wysłaną

2003-12-04 06:13:

Hehe niezłe :-) Telefon(cegła Ericssona) zalany w sumie niewielką ilością wody w plecaku(z niedokręconej butelki) zaczął się zachowywać jakby był ładowany!!! Na szczęście szybkie zdemontowanie akumulatora, wyjęcie SIM-a i wytarcie pomogło :-)

Reply to
badworm