Czym spulchnic toner poza acetonem ?

Mówiąc obrazowo: dupa :) Aceton dawał sobie radę w pare minut. Ksylen nie daje rady nawet troszkę po pół godziny wiszenia w oparach. Chyba musze poszukać czegokolwiek na bazie acetonu... niestety w Castoramie nie mieli nic.

Reply to
Sebastian Bialy

Zadem problem, okazało się, ze całkiem skutecznie rozpuszcza mi folie i nie cuchnie aż tak bardzo jak aceton, więc zastosowanie się znalazło ;)

Reply to
Sebastian Bialy

W tej sprawie pozwoliłem zdać się na węch mojego kota - chyba ksylen zaakceptował bardziej niż aceton. Dla mnie obydwa cuchną tak samo nieciekawie.

Reply to
Sebastian Bialy

Dziwne, bo własnie kupiłem w jednym z dużych hipermarketów budowlanych Aceton techniczny. Może wcale zakazu nie ma?

Reply to
Sebastian Bialy