Czym czyscic styki elektr. ?

Witam serdecznie,

Co polecacie do czyszczenia styków ? Chodzi mi głównie o gniazda typu RJ-x itp.

Reply to
Tomasz Sz

Użytkownik e napisał:

Hmmm, no własnie wygląda to na zaśniedziałe, a nie znam się dlatego pytam.

Co zabawne... chodzi o switch CISCO Catalist (piszę w imieniu znajomego i nie znam więcej szczegółów) :-( .

Reply to
Tomasz Sz

Użytkownik Roman napisał:

Wiem tylko, że to był switch z "odzysku" i już wraca do sprzedającego. Wiem, że wyglądał jakby wyjechał z przodka z kopalni a nie z serwerowni. Dzięki za odpowiedzi ;-)

Reply to
Tomasz Sz