czy dam rade to podłączyć ?

witam chciałbym zakupić niniejsze urządzenie:

niestety moja wiedza z zakresu elektroniki jest kiepska, moze ktoś z szanownych grupowiczów zajmuje się takimi instalacjami i podpowie, czy warto samemu sie rzucać na instalację tegoż urzadzenia - w grę wchodzi oszczędność 100 zł, bo właśnie tyle życzą sobie w mojej miejscowości za montarz urządzenia.

Reply to
przempo

Ja bym nie ryzykował. Pomyśl ile może Cię kosztować naprawa, jak coś niechcący zepsujesz przy montażu.

Reply to
Piotr Chmiel

Użytkownik Piotr Chmiel napisał:

Spoko, tam zabardzo nie ma co zepsuć (o ile nie podłaczysz zasilania odwrotnie). Na wyjściach są przekazniki i radzej nie uszkodzisz. Poza tym wraz z urzadzeniem dostarczany jest szczegółowy schemat.

Reply to
pawell32