Cyfra +

Witam. Mam pytanie dotyczace telewizora. Jeśli mam dwa telewizory w różnych pokojach a chce w tym 2 na którym nie ma cyfry obejrzec cos co jest na cyfrze czy moge to zrobic?

Reply to
Jakub Korepta

jest nielegalny, ale technicznie możliwy. Sprzedawcy na allegro tylko się techniką zajmują ;-)

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

Udowodnij nielegalność! (nurtuje mnie ten temat ostatnio... Wszyscy piszą "nielegalne"

- dla czego? Ja w regulaminie czytam: Artykuł 4, paragraf 2: "6. Abonent zobowiązuje się do nieudostępniania Sprzętu osobom trzecim (poza osobami wspólnie zamieszkującymi z Abonentem) w żaden sposób, a w szczególności poprzez podnajmowanie go lub oddawanie do bezpłatnego używania, jak też do nieudostępniania tym osobom programów (sygnału) odbieranych za pomocą Sprzętu."

Rozumiem to tak: jeżeli zamelduję wujka, który mieszka "również" za granicą, to mogę mu sygnał udostępnić!

P.S. Inna sprawa, że owy wujek, mieszkając np. w Holandii, będzie musiał płacić w Polsce podatki...

Reply to
Krzysztof Pawleta