co to za producent??

Mam do naprawy sterownik swiatel MC1616. Zastosowano w nim potencjometry suwakowe o rezystancji 15k i charakterystyce B. Oczywiscie uleglu uszkodzeniu poniewaz sa dosc intensywnie uzywane i teraz jest problem. Na obudowie potencjometru sa wybite parametry i sybmbol producenta. Jest to litera M w takim kwadracie z scietymi bokami. Czy moze ktos z Was orientuje sie kto jest wlascicielem tego logo (cos mi sie kojarzy ze kiedys cos bylo na grupie) bo za diabla nie moge dostac nowych. Potencjopmetry maja wymiary: dlugosc75mm, szerokosc 8mm i wysokosc obudowy 6,5mm. Dlugosc trzpienia regulacji to 10mm. Potencjometr jest pojedynczy. Jezeli wiecie moze gdzie nabyc takie potencjometry (gabaryty bo wyprowadzenia sie pozamienia jak by co) to bylbym wdzieczny za informacje.

Reply to
wojtek

wojtek napisał(a):

Bokami, czy rogami? Jeśli rogami, to może Matsushita-Panasonic?

Zobacz logo:

... i stronę
ae

Reply to